חיפוש

03-5620220

דברו עם מומחה!

sales@dandd.co.il

אנחנו כאן לעזור

חיפוש

03-5620220

דבר עם מומחה!

sales@dandd.co.il

אנחנו כאן לעזור

כיוון מערכת סאונד ע”י Smart Live

כיוון מערכת ע”י Smart Live הוא בעצם אופטימיזציה של מערכת הגברה לחלל ומיקומים ספציפיים. ע”י מערכת מבוססת מחשב ניתן להגיע להתאמה מקסימאלית של כל חלקי המערכת החל מהרמקולים ועד למגברים והפרוססורים לחלל, לסוג המוסיקה ולצרכים הייחודיים של כל לקוח.

הכיוון מתבצע בכמה שלבים עיקריים:

• בדיקה חשמלית ואקוסטית של מערך וחיווט ותקינות ההתקנה, בדיקת פאזות החל מהמיקסר דרך פרוססור ומגברים ועד למוצא כל וופר ושופר. ע”י כך נבדקים ומושווים כל הרכיבים לקבלת מופע אחיד והענות תדרים אחידה.

• מדידת אקוסטית של כל רמקול וכיוון כל רמקול לקבלת תוצאה מקסימאלית. הכיוון כולל הגרדת תדר ועקומות חיתוך מדויקות ומותאמות לכל רמקול, מדידת זמנים ותזמון כל הרכיבים (Bi-Amp/Tri-Amp) למוצא בזמן אחיד (Delay) וכיוון מופע במעלות לכל אחד מרכיבי הרמקול.

• התאמת המערכת לחלל – הפעלת המערכת, מדידות זמני הגעה של כל רמקול לנקודת המדידה ותזמון כל הרמקולים (Delay).
מדידת כל הרמקולים כמערכת אחת. מדידת אקוסטית ע”י מיקרופון מדידות מיוחד של הסאונד בנקודות שונות באולם ויצירת מצב בו הערכת נשמעת אחיד וטוב ככל האפשר בכמה שיותר נקודות.

• התאמה לצרכים – כיוון שישנם לא מעט מקומות המורכבים מחלקים שונים (כניסה, באר, איזור ריקודים, מרפסות, לובי וכו’) נדרשים בכל חלק עוצמה וסאונד שונים, לכל מתבצעת הקשבה יחד עם הלקוח והתאמה של עוצמה וסאונד לכל חלק.

• כיוון מעגלי הגנה – לאחר שהמערכת נשמעת ועובדת כפי הנדרש, מתבצע כיוון דינאמיקה (Compressor) וכיוון הגבלת עוצמה והגנה (Limiter) לכל רמקול.
כיוון זה מבטיח הגנה לכל רכיבי המערכת גם בעבודה מאומצת ומקטין למינימום את הסיכוי לנזק וכלל ושריפת רמקולים בפרט.

הערות:
• יש לזכור כי כיוון מערכת יכול להימשך בין 6 ל 12 שעות בו המקום אמור להיות פנוי ושקט לחלוטין על מנת להבטיח מדידות אקוסטיות נכונות.
• כיוון מערכת יכול להתבצע רק כשלב המערכת הוא פרוססור דיגיטאלי (Speaker Management System/Digital X-Over) .

דילוג לתוכן