חיפוש

03-5620220

דברו עם מומחה!

sales@dandd.co.il

אנחנו כאן לעזור

חיפוש

03-5620220

דבר עם מומחה!

sales@dandd.co.il

אנחנו כאן לעזור

מערכות קולנוע Quested

הרמקולים הטובים בעולם כבר למעלה מ- 30 שנים מוניטורי QUESTED, אנגליה עד היום שימשו את מיטב האולפנים וחדרי הקולנוע המקצועיים בעולם.

ומהיום אתם יכולים לשמוע בחדר הקולנוע שלכם עם רמקולי הקולנוע הטובים ביותר בהם שמעו והקליטו את מיטב הסרטים בתעשייה העולמית

אז הגיע הזמן שתשמעו את הסרטים כפי שמי שהקליט אותם שמע.

D AND D גאה להציג את מערכות הרמקולים QUESTED הטובות בעולם לחדרי קולנוע.

הסרט האמיתי מתחיל פה….

חדרי  קולנוע מקצועיים

תתארו לכם שמהיום תוכלו לראות ולשמוע את הסרטים בחדר קולנוע מקצועי עם מערכות הרמקולים של QUESTED  אנגליה, עם הרמקולים שעליהם נערכו והוקלטו הסרטים המובילים בתעשייה העולמית.

תחשבו על זה….

בחדר הקולנוע החדש שלכם תשמעו בדיוק כמו באולפן שהקליט וערך את הסרט.

חברת הרמקולים QUESTED שהוקמה ע”י רוג’ר קווסטד משנות ה-70 ומנוהלת על ידו עם היום. מהימים של LED ZEPPELIN ו- PINK FLOYD ועד לימים שבהם המערכות שלו מותקנות באולפני ABBEY ROAD ובאולפני עריכת הסרטים של המוביל בעולם הנס זימר, שמחזיק ברשותו 7 אולפני קולנוע עם רמקולי QUESTED, בהם הוא עורך את הסרטים המובילים בתעשייה העולמית.\

חברת D AND D נמצאת בקשר מתמיד עם QUESTED אנגליה, ובשיתוף פעולה עם אדריכל הפרויקט שלכם אנו נעצבלכם את החדר עם הסאונד הטוב ביותר ע”י רוג’ר קווסטד עם רמקולי QUESTED.

תכנון אישי ע”י רוג’ר קווסטד

תכנון חדר קולנוע ע”י רוג’ר קווסטד בעצמו ללא התחייבות. מה שאתם צריכים לעשות זה רק לשלוח לנו את תוכניות האוטוקאד, אחרי שהגעתם לפגישת הכרות שבה אנו נבין את הצרכים ואת המגבלות של הפרויקט שלכם. אנו נדאג לשאר.

חברתנו נמצאת בקשר רציף ישיר ושבועי עם חברת QUESTED  רוג’ר קווסטד על נושאי יעוץ  תמיכה, תכנון מערכות לאולפנים וחדרי קולנוע. אנו מציעים שירות ייחודי ללא תשלום ללקוחותינו.

אקוסטיקה

חלק חשוב כמעט כמו המערכת עצמה הוא נושא האקוסטיקה. טיפול אקוסטי/תכנון אקוסטי בתחילת הפרויקט יגרו לחדר הקולנוע להישמע מעולה. מערכות מעולות ישמעו מצוין ומערכות גרועות ישמעו טוב.

כלומר המלצתנו היא שאקוסטיקה מקצועית, הינה חלק חשוב בתכנון חדר קולנוע. האקוסטיקה היום היא כבר לא ‘קרטון ביצים’ תלוי על התקרה, אלא פנלים אקוסטיים מעוצבים, מחומרים איכותיים, ומותאמים ארכיטקטונית לפרויקט.

דילוג לתוכן