בחרו עמוד

דברים שכדי לדעת על Quested

QUESTED נוסדה רשמית בשנת 1985  על ידי Roger-Quested שעוד קודם עיצב והקים מערכות מוניטורים באולפנים שבהם עבד כמהנדס סאונד. זוג ה-QUESTED הראשון (212) נמכר לאולפני “Rooster” בתחנת “Shepherds-Bush” בלונדון. גם האולפנים וגם ה-QUESTED שלהם ממשיכים לעשות חיל. שתי זוגות נוספים נרכשו על ידי “Ray-Davies” עבור אולפני “Konk” בצפון לונדון.

לשניים מאולפני “Abbey-Road” יש מערכות QUESTED שקועי קיר, אשר שימשו בפרויקט השחזור האחרון של ה”ביטלס” באולפן 3.  חלק גדול מהמוזיקה החשובה של העת האחרונה באנגליה הופק באולפני “SARM” של “Trevor Horn’s” (להקות ואמנים כמו: The Prodigy, Seal, Take-That ורובי וויליאמס) על מערכת ה- QUESTED שלהם ששודרגה  לאחרונה על ידי רוג’ר קווסטד למערכת 5.1.  אולפן 3 של “Trevor Horn’s” נחשב ל-“חדר הסאונד הטוב ביותר עולם”.

“Serban Ghenea” הוא מהנדס מיקס שלא זז בלי מערכת ה-QUESTED שלו. מי זה? זה המפיק של “Womanizer” של “בריטני ספירס”, “So What”, ” Pink ” ו-“I Kissed a Girl” של “קטי פרי”.

רשימת הלקוחות של QUESTED כוללת את:

Hugh Padgham, Jean Michell Jarre, Joan Armatrading, Jazzy Jeff, Whitney Houston’s studio, Michael Cretu (Enigma), Rod Temperton, Mutt Lange, The Neptunes, DJ Umek, Ray Davies, Alvin Lee, Boyz II Men, Dave Matthews Band, Enya, Gloria Estefan, UNKLE, Star City Recording, Carl Craig, Yello  ועוד רבים וטובים.

הטכנולוגיה של Quested

• בזכות ביצועים מהטובים ביותר בעולם של יחידות הטוויטר, אנחנו יכולים להרשות לעצמנו להשתמש בנקודות חיתוך נמוכה יותר בקורסאוור ממה שיצרנים אחרים בעולם היו מעיזים. אז מה? אז זה אומר שאנחנו יכולים להביא את הדרייברים ואת נקודות החיתוך למצב אופטימאלי שנותן פיזור רחב יותר ובכך להשיג Sweet-Spot רחב יותר לטכנאי המיקס.

• עיוות נמוך יותר מכל מוניטור ותגובת תדרים מדויקת יוצרים תמונת סאונד מפוקסת יותר מכל מוניטור אחר בעולם, כך שאתה יכול ל”מקסס” שעות ללא עיפות והמיקס ישמע בדיוק אותו הדבר יום או שבוע אח”כ.

• ב QUESTED לא תמצאו צ’יפסטים דיגיטאליים זולים, אלא מודולי הגברה ייחודיים, המעמידים את QUESTED מעל לכל תחרות באיכות הסאונד וההד-רום.

• דינמיקה – בהיעדר רכיבים איכותיים ועצמת הגברה גבוהה, לא ניתן לשחזר במדויק את כל ה- Transients בכל סוגי ההקלטות, במיוחד בקצה הגבוה של סקאלת התדרים. אנחנו יכולים, וזו הסיבה שבגללה משתמשים ב-QUESTED לכל סוגי הישומים.

• אין שוק יד שנייה ל-QUESTED. תמיד אפשר למצוא חלופות זולות יותר, אבל אין להן ביצועים ואמינות לטווח ארוך כמו ל-QUESTED, ונדיר לראות את מי שיש להם חלופות אלה מפתחים נאמנות כמו שיש אצל משתמשי QUESTED. למה למכור את המוניטורים שאתם אוהבים? (אדרבה, תבדקו את Genelec / Dynaudio ודומיהם ב-e-bay…)

• אנו ממליצים להשוות/לנסות את QUESTED לדגמים המתחרים בעלי קוטר דרייברים גדול יותר לדוגמה: הביצועים של S8R ו-V2108 שלנו טובים מכל דגם של “10, כך שגם מבחינת ביצועים למחיר אין טוב יותר מ Quested.

• אפילו הדגמים הזולים ביותר של QUESTED מדויקים. הם לא “ייפו” סאונד לא טוב. אם זה נשמע רע על QUESTED זה כנראה רע.

• כל העיצובים של QUESTED מבוססים על אותו העיקרון, כך שאם יש במתקן זוג QUESTED גדולים, עם סטים מסדרת S או  V בחדרים אחרים, המיקס יועבר בצורה מושלמת בין המערכות. זהו אפיון מדהים, שלא תוכלו למצוא אצל יצרנים אחרים.

• השתמשו תמיד בסטנדים ושכנעו גם משתמשים אחרים לעשות זאת.סטנדים כבדים וטובים יוציאו את המקסימום מהמוניטור. מעמדים מהווים השקעה חיונית שתחזיר את עצמה במשך הזמן באמצעות ביצועי מוניטור טובים יותר, שמתבטאים במיקסים איכותיים יותר.

סדרת ה-S
מבוקשת על ידי המפיצים כמוצר QUESTED בעלות סבירה ביותר. האות R בשם מתייחסת לפינות המעוגלות בתיבה (round), כאשר ל-range המקורי היו פינות מרובעות. הסטנדים של כל הדגמים מתאימים למרווחים של Omni mount, ויש להם כסטנדרט נקודות קיבוע על בסיס התיבה. המשמעות היא שאין בעיה למצוא  באזור שלכם פתרונות לתלייה על הקיר או של סטנד. Omni mountn הוא סטנדרט למגוון רחב של מתלים לתקרות ולקירות.

S-6R
עוצב למערכת 3-Way עם SB10R. מערכת קומפקטית להפליא.  ללא בס רפלקס ולכן קל מאוד למקם ולהרכיב (בחדרי רדיו ורכבי שידור למשל) מושלם ל-5.1/מיקס סראונד כרמקולים אחוריים זעירים קלים להרכבה.  אנו ממליצים על שני סאבים של SB10R שהם עדיפים על סאב גדול אחד, כיוון שהם קלים יותר להקמה וכיוון ולהעברה בין full range stereo לבין 5.1 לפי הצורך.  בקשו הדגמה של ה SB10R – מערכת מדהימה.

S-7R
מוניטור full range תוצרת Quested שתוכלו להרשות לעצמכם. זה מה שרוג’ר מכנה “הפשרה המוצלחת ביותר שלנו” (כיוון שכל רמקול הוא פשרה בדרך זו או אחרת – גודל, מחיר, איכות הכונן, פיזור החום, מרווח מעל נקודת האופטימום, דינאמיקה). מוצר קטן ומושלם, אפילו בהשוואה למוניטורים גדולים יותר.

S-8R
תגובת תדר נמוך מפתיעה יחסית עבור תיבה בגודל כזה.  חזק יותר מהמתחרים, ולכן בעל דינמיקה /transient response טובה יותר.

SB-10R
מערכת סאב וופר אקטיבית הכוללת דרייבר Long Throw 10 אינץ’ שתוכנן במיוחד עבור QUESTED. לא מיוצר בסין כמו רבים אחרים… ובעל מגבר ביחידת 1U נפרדת. מדוע?
1. נראה לכם רעיון טוב לטלטל את המגבר שלכם 50 פעם בשנייה? האם הוא יתפקד במלוא יכולתו? אתם רוצים לשמוע  וויבראציות בחדר הבקרה? לא.
2. מכשירים המורכבים על RACK יהיו כמעט תמיד אמינים יותר לטווח ארוך יותר, כיוון שניתן לשלוט על מידת הקירור. והרי כל הרכיבים צריכים להיות מקוררים ככל האפשר. יתרה מזאת, לא סביר לנענע  שנאי כבד ורכיבים אחרים.
3. קלות בהתקנה ובכיוון על ידי שליטה מהפאנל הקדמי מתוך ה Rack, כך שאין צורך בפשפוש בקרביים מאחורי הסאב, דבר שקשה אף יותר לאחר ההתקנה. זה כולל לחצן Bypass לניתוק רגעי של ה Sub, דבר שבדרך כלל אינו קל עם סאבים משולבי מגבר.  המכשיר מגיע עם רגליים וספייקים, להתקנה נכונה על כל סוג של משטח רצפה. יש גם מעמד המורכב על ה-SB10R ותומך ב-S6R מעליו.

אנו מאמינים ששני סאב-וופרים קטנים פועלים טוב יותר במערכת מאשר תיבה יחידה. מדוע?
1. פיזור אחיד יותר בתדרים נמוכים – פחות בעיות של חדר ושל פאזה.
2. קל ומהיר יותר להתקנה ומתקבל סאונד מדהים (מתאים לגרסאות ניסיון ולתערוכות).
3. מעבר חלק מסטריאו למיקס 5.1 בכל הנוגע לתדר ולפאזה, והתאמה של 100% במיקסים מפורמטים שונים. עובדה זו צריכה להיות גבוה בסדר העדיפויות של האולפן.
4. ה-SB10R יכול להוות חלק מהמעמד של ה-S6R כך שהמיצוב – שמאל וימין – יהיה קל.

סדרת ה-V
ביצועי מוניטורינג לאולפנים גדולים באריזות קטנות בעלות הגברה מובנת.

V-2108
המערכת הדו-כיוונית המדויקת ביותר בעולם.  שנים רבות ולקוחות שמחים הם ההוכחה לכך (כמו ב-VS2108)  מלחינים לסרטים משתמשים בו יותר מאשר בכל מוניטור אחר Hans Zimmer (Batman/The Dark Knight, Pirates Of The Caribbean, Gladiator, Da Vinci Code, Pearl Harbour), Harry Gregson-Williams (Shrek, Kingdom of Heaven, Bridget Jones 2, X Men Origins: Wolverine, Armageddon).

V-3110
ספינת הדגל החדשה… המוניטור התלת כיווני בעל העוצמה הגבוהה ביותר בעולם. דינאמיקה כמעט בלתי מוגבלת.  מודולים אינדיווידואליים של מגברי 150W קלאס A וקלאס B ל-HF ולטווחי אמצע.  מודול Class-D קריר במיוחד בעל נצילות גבוהה, שמספק 700W לדרייבר LF. דרייבר “10 ייחודי שמספק flat response עד 30 הרץ.

V -Sub
2010 – מערכת חדשה לגמרי של סאב-וופרים ומגבר תושק בחודש מרץ 2010, אשר תשלים את ה-V2108 ואת ה-V3110 עבור סטריאו ומערכות 5.1…

סדרות H ו-VH
מוניטורינג פאסיבי עם רמת ביצועים גבוהה  קרוסאוור איכותי באיכות אודיופילית מעניק התנגדות קבוע המפשטת את בחירת המגבר (עדיפות למגבר חזק מאשר חלש יותר מהמוניטור מכיוון שנקודות Clip במגברים חלשים מסוכנות יותר ליחידת הטוויטר).  הדרייבר 8 אינץ’ שלנו, שלפי דעתנו הוא הטוב ביותר בתעשייה…  שני מגברי QUESTED – AP800 ו-AP1300 – המספקים למוניטורים אות באיכות גבוהה כפי שמגיע להם.

H-108
הדגם המבוסס (נו, טוב – הוותיק) ביותר שלנו.  הם כל כך טובים, אפילו לרוג’ר קווסטד יש זוג בבית.  מתאים לכל אולפן שצריך לשדרג את המוניטור אבל המגברים הוותיקים שלהם נותנים הגברה טובה.   נולד מחדש כאלטרנטיבה  של 5.1 פאסיבי בגודל נוח.  מצליח מאוד בארצות הברית במסטרינג וכרפרנס, קל להרכבה, בלי יותר מידי התעסקות.

VH-2108
ארון גדול יותר שמגביר את התגובה בתדרים נמוכים.   לאחרונה הוזמנן על ידי אולפן בניו יורק ביום שישי, אחרי שבדקו עשרות מוניטורים, אבל העדיפו H108… לו רק יכלו להגיע נמוך יותר. במהלך סוף השבוע נעשה התכנון והאבטיפוס נשלח ביום שני. הם התלהבו ומייד הזמינו עוד 30 זוגות. נפלא!

VH-3208
כמו ה-VH2108 אבל מגיע בעזרת שני דרייברים של 8 אינץ’ אפילו לקצה הנמוך ביותר של הסקאלה.  עיצוב ה 3-Way הפופולארי נמצא באלפי אולפנים ברחבי העולם. זהו דגם ה-QUESTED המועדף על אנשי סאונד רבים (קדם לו ה-H208) – אנשים פשוט אוהבים את הפורמט הזה.

מערכות גדולות ולפי הזמנה
אף שכיום בונים פחות אולפני הקלטה גדולים, אנו ממשיכים להציע תכנון אקוסטי ותמיכה מלאה, שדרוגים ושיפוצים של מערכות סראונד 5.1 לאולפנים, ויכולים לייצר מערכות לפי הזמנה שיתאימו למרחב האקוסטי בצורה מושלמת. אתם מוזמנים לערב אותנו בכל פרויקט שבו המומחיות שלנו יכולה להיות לכם לעזר.